top of page

Седмица на предприемачеството

Тази седмица (12-18 ноември) в МГ е седмица на предприемачеството. По случай това събитие ние попитахме трима наши изявени ученици за техните мнения, размисли и постижения, свързани с предприемачеството. Ето какво ни казаха те:

Ученик 1: Предприемачеството е процес на развиване на определена идея. За мен то е чувството на удовлетворение от изълнението на дадена цел. Започнах след като в 8 клас разбрах за клуба. Два пъти съм бил допускан до национален кръг на състезанието на Junior Academy за учебни компании, бил съм медалист на иновационен лагер на JA и съм печелил състезание на ТУ. За най-голям успех считам създаването на компанията RE3D.

Ученик 2: Ами за мен да си предприемач означава да вземеш решение, да си самостоятелен, да създадеш фирма, която да е нещо по-различно и ново от всички останали и да си изготвиш план за развитие. Принципно не искам да стана предприемач, но винаги е хубаво да си запознат с начина на създаване на собствен бизнес. Не съм участвала в толкова много състезания, но това което ми харесва в тях, е че те учат как да рабитиш в екип. Идеите ми идват най-често след дълго обсъждане с отбора и съвместна работа.

Ученик 3: Та какво е предприемачеството. Трудно е да се опише. Това е силата на ума да измисля идеи, чрез които човек по-лесно и по-пълноценно живее живота си. За мен предприемачеството е голям свят на приключения, защото в тази сфера имаш само проблеми и ти си този, които трябва да промени нещата. Трябва да помогнеш на себе си, на хората. Не всеки е готов да бъде добър предприемач – нужно е постоянно преминаване от едно място на друго, комуникатичност, хитрост и по възможност да си добре облечен. Трудно може да се опише самата сфера на предприемачите, така че кратко казано трябва да разбираш от всичко.

Това беше техния опит. А какъв е вашия? Напишете ни отдолу в коментарите!

Ползотворна седмица от екипа на УС!



9 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page